VELOCIPEDE Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 disponibile!IER Car Pack #1 - USCC Mod v0.3 -> http://www.drivingitalia.net/forum/index.php?app=downloads&showfile=7700 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VELOCIPEDE Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 disponibile!IER Car Pack #1 - USCC Mod v0.3 -> http://www.drivingit...s&showfile=7700 The IER Modding Group present the first car pack for the TUSCC mod, it includes: 2014 Corvette Daytona Prototypes by the IER Modding GroupBETA V1.0 -RELEASED-DELETE ALL PREVIOUS VERSION(S) OF THE MOD BEFORE INSTALLING A NEW VERSION. Changelog: 1.0-3D completed for both the Dallara and Coyote chassis-Completely revamped physics based on data from engineers of the real car-Driver animations for both versions-Full LOD implementation for better frame rates-Feature list updated to current version of AC-New and improved sounds-New shaders-Various graphical improvements______________________________________________________________________________ 2015 Oreca FLM09 LMPC by the IER Modding GroupBETA V0.3 -RELEASED-DELETE ALL PREVIOUS VERSION(S) OF THE MOD BEFORE INSTALLING A NEW VERSION. Current known issues:-Model is not finished...-No LODs so performance may suffer-No finalized UV map on the body shell, but there is one there -not advised to create liveries yet-Mirrors are inverted Changelog:0.3-Small 3D changes - with more to come once a new modeler is found-More accurate physics based off of better data - vastly different to the last release-Updated and improved sounds-Feature list updated to current version of AC-Livery compatibility - although not advised as neither the 3D model nor it's skinning layout is finalized-Verification of handling accuracy through tests done by a driver of the real car (so don't complain about the light steering, that's how it is the real thing) Link to comment Share on other sites More sharing options...
robman85 Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 (edited) Nella versione Coyote della Corvette non mi funziona l'animazione del volante (si muovono le braccia, ma il volante rimane fermo)....succede solo a me? Per il resto nella versione Dallara la visuale on board è opposta a quella del guidatore, ma han già detto che fixeranno. L'Oreca ha lo sterzo veramente molto leggero, FFb praticamente assente, ma se dicono che è così anche nella realtà boh. Edited September 15, 2015 by robman85 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VELOCIPEDE Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 0.31 fixes a few issues that users were having, as well as a few other small updates.Changelog:- fixed Dallara Corvette DP driver eye positioning- fixed Coyote Corvette DP steering wheel- fixed small error regarding SUSP nodes on the Oreca- changed carbon shader on the Oreca to reflect less light - only until new materials are set up IER Car Pack #1 - USCC Mod v0.31 -> http://www.drivingit...s&showfile=7700 Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo74x Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Buongiorno a tutti anche io come Robman trovo lo sterzo della Oreca molto leggero. Con il l'update 0.31 l'animazione del volante della Dayotona funziona, però dall'abitacolo la luminosità esterna mi viene "sparata", in certi frangenti l'esterno è quasi tutto bianco. si attenua per pochi decimi di secondo passando da un filtro PPS all'altro, per poi tornare a una luminosità eccessiva. Ho qualche taratura errata io, o anche qualcun altro ha notato la cosa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAR.VIN Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 (edited) Confermo anche io che il FFB della Oreca é di default troppo leggero ( hanno sicuramente dimenticato di settare il valore forza correttamente a mio avviso ) ho dovuto alzare il prametro a 190 dal setup per sentirlo discreto Edited September 16, 2015 by MAR.VIN Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo74x Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 testato il parametro FFB a 190, in effetti è più realistico. Mi resta il dubbio della luminosità anomala dall'abitacolo della Daytona Grazie della dritta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAR.VIN Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Non l'ho provata ancora la Daytona e non ti so dire . Link to comment Share on other sites More sharing options...
robman85 Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 testato il parametro FFB a 190, in effetti è più realistico. Mi resta il dubbio della luminosità anomala dall'abitacolo della Daytona Grazie della dritta! http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/united-sportscar-championship-modification-wip-ier-modding-group-car-pack-1-updated-9-15-15.5054/page-323#post-543614 Prova con il filtro creato da Fonsecker.....pare sia un problema di autoesposizione quando l'abitacolo è molto scuro Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo74x Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 testato il parametro FFB a 190, in effetti è più realistico. Mi resta il dubbio della luminosità anomala dall'abitacolo della Daytona Grazie della dritta! http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/united-sportscar-championship-modification-wip-ier-modding-group-car-pack-1-updated-9-15-15.5054/page-323#post-543614 Prova con il filtro creato da Fonsecker.....pare sia un problema di autoesposizione quando l'abitacolo è molto scuro Ti ringazio, tra un po' accendo il pc e provo. Buona serata a tutti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
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