LAVORI di MANUTENZIONE
DrivingItalia sarà OFFLINE per lavori di manutenzione ed aggiornamento nella giornata di martedi 7 maggio, a partire dalle ore 8,30. Torneremo con voi il prima possibile
DrivingItalia sarà OFFLINE per lavori di manutenzione ed aggiornamento nella giornata di martedi 7 maggio, a partire dalle ore 8,30. Torneremo con voi il prima possibile
By VELOCIPEDE
By VELOCIPEDE •
Marcatore, uno degli artisti del 3D dietro all'atteso progetto denominato gRally, ci spiega le ragioni dei suoi "mal di testa" durante il lavoro di sviluppo della tappa Baitoni - Bondone presente nel simulatore rallystico. Tutti i dettagli sul blog ufficiale, commenti in questo topic del forum.
I’m Marcatore, one of the 3d artists behind gRally. This is my first blog post as a gRally developer and today I’d like to explain what we’re doing on the Baitoni-Bondone stage. In few words: optimizing, optimizing and optimizing. As Mulder explained in the last dev blog post, this stage is our playground to test solutions to problems or to introduce new render technologies, and at the moment, we can’t add anything new due to the low FPS we have…so we have to optimize it if we want to go a step further...
By using this site, you agree to our Terms of Use.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now