Jump to content

Project CARS Build 246 Patch (Team Member+)


Guest Uff

Recommended Posts

Build 246 (3/7/12, Team Member+)

Fixed PS3 fog direction handling code, and added note to assist any later additions to the same set of shader parameters

[Online] Reexported latest DS constants. Send regular keepalive messages to DS.

[Renderer] Renaming the engine param from shadowRotationTexure to shadowRotationTex as this is the name of the param in the fx files ..

[GUI] Updated new Jin Ding map.

[GUI] Fixed the black quad that was appearing over the garage scene in the Main Menu

[GUI] New export of car garage scene

Formula Rookie: added new livery

Integrated change: corrected lightmap Max shader so that future exports will not mistakenly export the lightmap intensity as a float 4 vector, causing warning messages on PS3 TTY

Back out changelist that broke the cloud shadows in dx11

Link to comment
Share on other sites

qualcuno ha provato l'event di questa settimana??

io trovo una cosa strana sull'ovale,parto con una macchina che reagisce come mi aspetto e come l'ho assettata, entro in curva, scalo e la macchina sovrasterza leggermente.

dopo pochi giri, direi 5, la macchina inverte totalmente il suo comportamento, punta il muretto esterno e diventa irrimediabilmente sottosterzante, tanto che i tempi salgono anche di 4/5 sec a giro.....

Quindi riavvio e ricomincio finche il problema si ripropone (questo accade anche con la formula B)!

Ora, io non ho nessuna conoscenza per quanto riguardi gli assetti da ovale (non che io sia un genio per gli altri....)però volevo chiedere: c'è una spiegazione fisica, data dalla conformazione del circuito, perché l'auto abbia questo comportamento?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.