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Barbagallo Raceway by Darren Blythe v1.2

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Barbagallo Raceway V1.2 by Darren Blythe

Barbagallo Raceway at Wanneroo is Western Australia's only permanent racing circuit and has been operated continuously since 1969. It is most recognized for it's place on the V8 Supercar Calendar and it's short and fast layout coupled with some nice elevation changes make it exciting and fun to race.
Barbagallo is one of my favorite Aussie tracks so I started putting this together a few months ago. It started as a test project to help me get to grips with AC's modding possibilities but took on a life of it's own. It is scratch built from the ground up.
Over six months and 1000 hours later I'm proud to bring you the first release of this great little track for Assetto Corsa.
A huge amount of effort went into this project. I hope you enjoy it.
Please take the time to check out the QA article at SimHQ Motorsports and read the release notes included in the download.

Version History
V1.0 - First Public Release 25/11/2014

V1.1 - Update 26/11/2014
Multiplayer pitstop hotfix
Secondary pit road tagged as illegal to prevent cutting
Texture and mesh optimizations to help performance and stuttering
Cam file cleanup
Misc. small mesh fixes

 

V1.2 - Update 01/12/14

  • Two fantastic new camsets by norbs: TV2 and Kerbcams
  • Fixed sticky tyrewalls on pit straight
  • Optimized collision meshes
  • Minor mesh fixes
  • Dynamic groove tweaked
  • Version Number added to track description

Download Page with Developer QA
http://simhqmotorsports.com/building-barbagello/

 



aeKmv4ms.png x9P28T4s.png 69oaotls.png TAFJKJls.png SVLOHbUs.png dGrTNm4s.png 6CqOqjks.png 5IBBnjXs.png N5ttOh8s.png

fonte SimHQ Edited by VELOCIPEDE

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disponibile

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Blitzkrieg

Circuito fatto davvero molto bene... Ottima AI (soprattutto con urd mod), buon grip è abbastanza impegnativo. Vale la pena...

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VELOCIPEDE

nuova versione 1.1 http://simhqmotorsports.com/building-barbagello/

V1.1 - Update 26/11/2014

  • Multiplayer pitstop hotfix
  • Secondary pit road tagged as illegal to prevent cutting
  • Texture and mesh optimizations to help performance and stuttering
  • Cam file cleanup
  • Misc. small mesh fixes

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VELOCIPEDE

nuova versione 1.2 nel primo post

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giaco1

Il circuito è davvero ben fatto, ma una volta abituati ai laser scan anche se dei tracciati sono delle perle di grafica 3d sono davvero brutti al livello di sensazioni di guida. Apparte qualche tracciato add-on, soffre dell'effetto tavolo da biliardo della stragrande magioranza dei tracciati add-on. Peccato perchè graficamente è davero bello

Ciao a tutti

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Blitzkrieg

Il circuito è davvero ben fatto, ma una volta abituati ai laser scan anche se dei tracciati sono delle perle di grafica 3d sono davvero brutti al livello di sensazioni di guida. Apparte qualche tracciato add-on, soffre dell'effetto tavolo da biliardo della stragrande magioranza dei tracciati add-on. Peccato perchè graficamente è davero bello

Ciao a tutti

Concordo pienamente...

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MaoZeTung

Basterebbe inventarsi qualche piccola buchetta di tanto in tanto ahah

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Cyber

Però non tutte le piste sono mosse, ci sono le tavole di biliardo anche nella realtà, per esempio Magny Cours :asd:

 

Cmq il laserscan fa la differenza, e su questo non ci piove, d'accordissimo con voi, però dai senza le mod al momento AC sarebbe povero di piste, quindi per me sono stra-benvenute.

Non capisco quel "peccato perchè graficamente è davvero bello" ?  cioè siccome non è in laserscan e non ha neanche una buca non ci giri ? lo elimini dalla tua cartella ?

Capisco benissimo il tuo punto di vista riguardo le sensazioni, ma con le mod le pretese devono scendere, è un patto che devi fare con te stesso.

 

Io a Barbagallo ci ho girato anche online con la Corvette degli URD e mi sono divertito da matti.

Edited by Cyber

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