Build 90, 1960 World Class 1.1 e Brianza - rFactor 2 by ISI - DrivingItalia.NET simulatori di guida Jump to content

Build 90, 1960 World Class 1.1 e Brianza


SimoG6

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Build 90, 1960 World Class 1.1 e Brianza disponibili

UPDATE 5 Changelog (June 14, 2012):

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GRAPHICS:

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Re-enabled HDR profiles for new .hdp files

Added bloom post effect

Further improvements to bloom post fx

Updated some polygon attribs to conform to API change

Shadow tuning

Set some shadow defaults

Tied haze density to fog density

Now adjusting air mass density for sky graphics

New base turbidity because of air mass density change

GAMEPLAY:

----------------------------

Added safetycar components

New internal combustion engine code work-in-progress

Added effect on torque from fuel-air mixture (not garage-configurable yet, but running out of fuel now works as it should)

Fixed running out of fuel with new engine code.

Allowed "NonRaceStartSector=1" GDB entry for tracks where the pitlane is between sector checkpoints 1 & 2.

AI:

----------------------------

Removed forcing lanes on restart phase for AI.

improvements on AI cars detecting his and other's relative motion along the line perpendicular to his current driving line.

UI:

----------------------------

vehicle & track lists working as an alternative to the spinner gizmo

made options remember last car/track list/spinner state.

BUG FIXES:

----------------------------

Fixed crash that would sometimes happen when picking all cars & track mod

Made RFM/GDB entry "SafetyCarAvailable" work (again).

MULTIPLAYER:

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Fixed server details sharing

Fixed mod downloading. LAN download was always set to true.

FUNCTIONAL ADDITIONS:

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Added check for dedicated server that downloadable mod is below the allowable threshold BEFORE declaring the mod available for download (to hopefully reduce instances of unexplained errors on clients)

Added PLR file option "Partial Cockpit View" if you only need wheels or wheels+suspension in your cockpit view.

MOD MODE/PACKAGING

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added a check for autogeneration teleport locations that the waypoint to start from is valid.

Enabled Ctrl-V in public dev build to view input & FFB graph. Also fixed a few compiler warnings.

http://isiforums.net...d-90-Discussion

Link download :

Update Build 85 -> 90

http://www.drivingit...s&showfile=3959

Full Build 90

http://www.imagespac...tup.exe.torrent

1960's World Class Racing update v1.1

http://www.drivingit...s&showfile=3810

Brianza 1.0

http://www.drivingitalia.net/forum/index.php?app=downloads&showfile=3961

Ciao

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Edited by Alessandro Pollini
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mi si vede solo in all tracks and vehicles e non nel 1960 ecc..

come faccio a metterlo in quel mod?

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vai online, seleziona il server ISI (GPC 1960+Update 1.1+Brianza) e ti scaricherà automaticamente il mod virtuale.

a quel punto l'avrai anche offline.

Edited by Mauro
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vai online, seleziona il server ISI (GPC 1960+Update 1.1+Brianza) e ti scaricherà automaticamente il mod virtuale.

a quel punto l'avrai anche offline.

Ci ho provato ora, seleziono il server e...non succede nulla...

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a me da errore mi dice che mancano historical talent e historical open whel 1.0

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Continuano ad uscire build e patch con uno sviluppo pari alla velocità di una lumaca con utopiche migliorie e sempre più dubbi circa questo "abbozzo" o "specie" di simulatore!

Ci si sente davvero presi per il naso, il tutto frutto di un lavoro fatto con i piedi, alla "carlona" e alla meno peggio per far uscire "per forza" quello che avrebbe dovuto essere il continuo di un capitolo che aveva riscosso grandissimo successo in questi ultimi anni!

Sarà come dicono in molti una beta ma non mi illudo su quello che sarà il risultato definitivo, non molto lontano da quello che già abbiamo visto! Il comparto grafico deve far pensare dati i pessimi livelli, per non parlare della fluidità che continua ad essere il tallone d'achille di questo ultimo titolo ISI!

Com'è possibile che con una 7970 si facciano 40/70 fps da soli senza altre auto? E non parliamo di 3 monitors, se li si attiva (dato che vantano anche questa possibilità) siamo sui 15/23 fps con una scheda grafica da 400 euri!

Ma si non lamentiamoci, è una beta! A fine sviluppo avremo la grafica più fotorealistica mai vista al mondo con un frame rate di 400fps su 3 monitors, e un bel calcio nel sedere a tutti quelli che pensano negativo come me!

CERTO, COME NO!

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beh ti capisco anchio ormai non ci credo più nel miracolo c'era il detto il buongiorno si vede dal mattino e qui e notte profonda......

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